Over ons

House of Einstein haalt groeikapitaal op

investering

House of Einstein heeft een half miljoen groeikapitaal opgehaald. Het stond deze week al op RTLZ, Sprout en Emerce – wellicht heb je er iets van meegekregen. Het team is superblij dat we de kans krijgen om House of Einstein op de kaart te zetten. Onze investeerder wil anoniem blijven. Het enige dat we kunnen zeggen is dat we enorm blij zijn met deze partij. Vanwege hun kennis en ervaring in e-commerce, maar ook omdat zij uitgaan van de kracht van het merk en onze kernwaarden. Hier zal dan ook niets aan veranderen.

Wat gaan we doen met het geld?

Allereerst is het geld hard nodig om onze back-office te verbeteren. Een goed ICT systeem – liefst zonder bugs – moet ervoor zorgen dat we snel en efficiënt de boxen kunnen verzenden. Daarnaast is het geld bestemd voor groei. En dat betekent het bereiken van meer mannen die graag smart casual gekleed gaan. Hiertoe hebben we een aantal nieuwe collega’s aangenomen. Zo gaat Simon zich storten op onze online activiteiten.  Ernst richt zich op onze aanwezigheid in de ‘echte’ wereld, denk aan events en Corporate Outfitting. Ik verwacht dat je ons dus steeds vaker gaat tegenkomen.

Wat gaat er veranderen?

We willen dat je binnenkort de vruchten plukt van verbeteringen op onze site en met name je persoonlijke omgeving. Verder hopen we eigenlijk dat er voor jou zo min mogelijk verandert. Het grootste risico van groei is dat we onze persoonlijke touch verliezen. We doen er dan ook alles aan om dat te waarborgen. Onze missie om de meest persoonlijke online retailer te zijn is dan ook onveranderd. Alle boxen die ons pand verlaten zijn uniek, worden speciaal voor de klant samengesteld door zijn Outfitter, in onze eigen warehouse. Elk product in onze collectie wordt zorgvuldig ingekocht, liefst bij ambachtelijke merken. De blog wordt wekelijks door Marije en mij geschreven en is gebaseerd op echte vragen van onze klanten. Wij geloven in de automatisering van interne processen, niet van het Outfitten zelf. Kleding is een intiem product. Zo zegt Outfitter Anne-Claire: ‘Ik kies vaak op gut feeling’. Daar heeft niemand het algoritme voor.

Jij kent House of Einstein als de beste. Je bent één van onze eerste volgers. We zouden het dan ook heel gaaf vinden als je het goede nieuws wilt delen op je Facebook, LinkedIn of Twitter.

We bedanken je voor je support en vertrouwen tot nu toe!

Groeten namens het hele team:
Jantien, Marije, Anne-Claire, Ernst, Manon, Wieke, Simon, Robin, Boy

Mei Ling

 

Schermafbeelding 2015-10-15 om 17.05.11 Schermafbeelding 2015-10-15 om 17.05.25 Schermafbeelding 2015-10-15 om 17.05.41

Over House of Einstein

Dit is de blog van House of Einstein: dé online personal shopping service voor mannen. Ontmoet je persoonlijke Outfitter via Skype of Facetime. Op basis van deze kennismaking stelt zij een box met herenkleding voor jou samen. Meld je aan en ontdek wat we voor jou kunnen betekenen.

Meer informatie →

Deze artikelen vind je vast ook interessant:

Nog geen reacties

Wat vind jij?